۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۱۲۲۴۶

روستاهای استان هم از برنامه های دهه فجر بی نصیب نیستند

مسئول کمیته عشایری و روستای استان از برگزاری 220 برنامه در دهه ایام الله فجر در روستاهای استان خبر داد.
روستاهای استان هم از برنامه های دهه فجر بی نصیب نیستند

 

حجت الاسلام ولی الله راهدان در گفت و گو با جهانبین نیوزگفت: قیام امام خمینی(ره) برگرفته از قیام امام حسین(ع)است که در آن حقوق ضایع شده چندین سال مردم ایران گرفته شد.

رهدان افزود: ایام انقلاب از روزهای خداست که ملت ایران را از تاریکی طاغوت به طرف نور راهنمای کرد و بعد از 35 سال با تمام دسیسه های دشمن همچنان پابرجاست و به راه خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به این سخن امام خمینی(ره)، تصریح کرد: در روز 22بهمن حق بر باطل و جنود رحمانی براولیاء شیطان و حزب الله بر طاغوت غلبه نمود.اظهار داشت: ما باید انقلاب خود را به جهان صادر کنیم تا مردم دنیا خود حقانیت این قیام را لمس کنند.

مسئول عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی این گونه ادامه داد : انقلاب مردم مصر به دلیل عدم رهبرواحد که تنها بر احکام خداوند تکیه کرده باشد به اهداف اصلی خود نمی رسد.

راهدان خاطر نشان شد: این انقلاب به مردم دنیا نشان داد که می توان کشور را بدون وابستگی سیاسی به غرب و شرق اداره کرد و سرگذشت کشور خود را خودمان رقم بزنیم.

وی ازجوانان خواست تا آگاهی خود را نسبت به تاریخ و انقلاب بیشتر کنند و به شعارهای پوچالی دشمن دل نبندد که جز عقب ماندگی فکری چیزی  ندارد.

انتهای پیام/پ/

 

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۶:۲۵

22 Jan 2020